تعامل و همکاری برای پیشرفت و توسعه استان فارس

رییس گروه مشاورین و دستیاران استاندار فارس بر تعامل و همکاری برای پیشرفت و توسعه استان تاکید کرد و گفت: با تبیین و اطلاع رسانی خدمات دولت، مردم را در جریان این اقدامات قرار دهیم تا شیرینی دستاورد‌های دولت را بخوبی حس کنند.

محمد باقر کشفی در نشست با مدیرکل صداوسیمای فارس و اعضای شورای معاونین مرکز گفت: بنا به وظیفه خود باید با برگزاری نشست‌هایی با مسئولان اداره‌ها و سازمان‌های مختلف استان و دریافت اطلاعات صحیح و متقن از آنها، آمار و اطلاعات مربوط به شاخص‌های استانی را در راستای راهبرد‌های کلان اجرایی استان تحلیل و با شناسایی چالش‌ها و مشکلات، راهکار‌های مورد نظر را احصا کنیم و برای اداره بهتر امور استان در اختیار مسئولان اجرایی قرار دهیم.

او با بیان اینکه باید با تبیین و اطلاع رسانی دقیق فعالیت‌ها و خدمات دولت، مردم را در جریان این اقدامات قرار دهیم تا شیرینی خدمات و دستاورد‌های دولت را بخوبی حس کنند افزود: در این زمینه نیازمند کمک و همکاری بیش از پیش صداوسیمای فارس هستیم.

مدیرکل صداوسیمای فارس هم در این نشست با بیان اینکه ظرفیت‌های استان فارس در بخش‌های مختلف در کشور بی نظیر است گفت: باید با مدیریت هدفمند و اثرگذار از این ظرفیت‌ها بخوبی استفاده کرد تا شاهد شکوفایی استان فارس در عرصه‌های مختلف باشیم.

پهلوانیان تاکید کرد صداوسیمای فارس در راستای سیاست همیشگی خود برای همراهی و همکاری با دولت آماده است تا خدمات و دستاورد‌های دولت را بخوبی به مردم اطلاع رسانی و تبیین کند و در پیشرفت و توسعه استان فارس بیش از گذشته گام بردارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار